100 songs to save my life

Fanny: Självklart är det okej att du "lånar" idén om 23-dagarslistan. :D

En lista jag har gjort på Spotify, eller snarare två för att den första redan har hundra låtar, är samma sorts lista som Peyton gjorde en gång på sin Ipod: 100 songs to save my life!

Där finns en massa olika låtar som på ett eller annat sätt betyder mycket för mig, oftast textmässigt. Bara en liten idé för er som vill göra något liknande... ;D Jag älskar musik, och tackar One Tree Hill för VÄLDIGT mycket bra musik!


Kommentarer
Fanny

Tack så jättemycket!! :))

2012-01-04 19:02:21
Lotta

Musiken i One Tree Hill är helt enkelt grym! Har upptäckt stor del av mina favoritlåtar därifrån.

Kan inte du fortsätta lite på topp 5 listorna du höll på med förut, fast med typ topp 5 vänskaper, topp 5 kärlekspar, topp 5 slaps, topp 5 kyssar etc? :) skulle vara jättekul! Och välj i sånna fall bland alla karaktärer som någonsin varit med, så det inte bara blir dom som är med nu! :D

2012-01-04 22:32:21
http://clotta.devote.se
SOFIA

först och främst vill jag bara älskar och beundrar din blogg!! men jag undrar en sak, har du någon gång tagit kontakt med någon av skådespelarna i one tree hill och fått ett svar, vet du i sånnafall hur man kan göra det och har du mejl adresser till dom? och vet du vart några av dom bor nu när dom slutat spela in? alltså vilken delstat eller stad osv? :) kram

2012-01-04 23:11:11
elvira

skulle inte du kunna länka så vi också kan lyssna på den?? Det skulle vara gätte roligt!:) Sen så måste jag bara säja att jag älskar din blogg och att jag också är ett otroligt stort fan av OTH!:)

2012-01-06 11:48:47
http://esmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0