Basketen i OTH

Basketen har inte varit min favoritdel av OTH, eftersom jag inte är sportintresserad. Men utan basketen hade inte OTH varit samma sak, såklart. Hade inte Ravens funnits hade inte Lucas kommit med i laget och blivit vän med Nathan osv. Det var ju starten till allting. Mouth är sportkommentator, Nathan var basketspelare och nu sportagent osv.

Jag hoppas verkligen att de återkopplar till basket i säsong 9, på något sätt. Någon gammal karaktär som var involverad i basketen kanske kommer till Nathan och vill ha hjälp, eller något.


Kommentarer
Lilly

Kan du inte skriva om lite andra karaktärer, som kanske inte är riktgit "huvudkaraktärer"



ex: Chris Keller, Jules, Bevin, Victoria Davis, Tim, Andy, Quentin Fileds, Owen, Skills, Rachel osv.

2012-01-30 16:27:50
Evelina

Jag älskar basketen! Jag spelar själv sedan över tio år tillbaka, så det ligger mig extra varmt om hjärtat. Det var faktiskt på en basketresa jag såg denna serie första gången. Så jag antar att det på något sätt är basketen som från en början förenade mig med OTH.

2012-01-30 23:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0