Dag 20: FAVORITSÄSONG

Dag 20!

Min favoritsäsong är säsong 6. Jag kan inte riktigt sätta fingret på varför det är min favoritsäsong, men det har mycket att göra med att Lucas och Peyton är tillsammans och kära. Det är också så mycket intressant och underhållande i säsongen, som allt som händer med Haley och Nathan och även scenerna mellan Brooke, Sam och Julian! :D





Anna skrev och tipsade om att hon ska sälja lite grejer från en wrap sale som de hade i Wilmington för ett tag sedan!! :D Anna, jag lägger upp ditt inlägg senare!


Kommentarer
SOFIA

hejsan!

först vill jag bara säga att din blogg om one tree hill, är den bästa blogg jag läst! är själv väldigt väldigt insatt i one tree hill.

Jag har en fråga, skulle du kunna svara på vart du tittar på säsong 9?

tack på förhand! kram :)

2012-01-20 17:44:55
http://sofiaelionora.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0