Dag 21: Favoritlåtar, topp 5

Nu ska jag försöka mig på en lista över mina favoritlåtar i OTH genom åren... Jag har ju gjort en Spotifylista för det, men de är inte i ordning, och betydligt fler än 5 stycken ;D Men HÄR är den!

Mina favoritlåtar är nog de här:

1. Kate Voegele – Angel
2. Colbie Caillat – I Won't
3. Kate Voegele – The Devil In Me
4. Jose Gonzalez – Heartbeats
5. Sierra Noble – Possibility

Jag har många fler favoriter, men det där är ett urval åtminstone :D Jag tog nu inte låtar som har haft uppträdanden i OTH, utan de som spelats i bakgrunden till exempel.








Kommentarer
Py

Austin Nichols (stavning?) är med på The day after tomorrow! Jag märkte det nu, den går på fyran. :) kram!

2012-01-21 22:40:06
http://berglunds.devote.se
Emilie

Först vill jag bara säga att jag tycker väldigt mkt om din blogg, och att min favorit låt i oth är just heartbeats å det var kul att du tog med den !!

Tacktack igen för en bra blogg om one tree hill ! :D

2012-01-22 12:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0