Dramatiken!!

Jag älskar ju OTH för djupet i serien. Känslan det har och lärdomarna man får av att se det. Citaten. Miljön. Vänskapen. Kärleken.

Men det finns ju också draman i serien! Vissa saker som har hänt händer "bara i Tree Hill". På Twitter lades det upp några inlägg för några timmar sedan som beskrev saker som "bara händer i Tree Hill". Kommer du på några såna saker?

Mitt inlägg var om Peyton, att hon inom loppet av några månader träffar sin biologiska mamma, blir skjuten, kysser sin bästis pojkvän, blir attackerad och träffar sin bror. ;D Det var rätt så intensivt...!!!



Såna saker som händer i Tree Hill tycker ändå inte jag blir "för mycket". De lägger upp det på ett så bra sätt att det känns inte så intensivt alltid... Det känns ganska verkligt ibland, som att det KAN hända... Fastän det bara är en tv-serie känns det inte alltid så.

En sak som var väldigt dramatiskt och intensivt var dock (tyckte jag) att det var HALEY som hittade Quinn och Clay när de blev skjutna, just efter att hon hade kommit ur depressionen från sin mammas död. Men även detta var ju något som ledde till väldigt många bra scener!


Kommentarer
Lotta

Skulle du kunna länka till det twitterinlägget? :)

2012-01-31 16:03:07
http://clotta.devote.se
Anonym

heej! kan inte du skriva vilken sida du kollar alla avsnitt på ?

2012-01-31 17:30:51
Julia

Såg i dag på when i was 17 på MTV och bryan (Jake) var med :D man fick reda på att han var en riktig busunge när han var 17 ;D kram!

2012-01-31 18:06:45
http://dumoannudummare.blogg.se/
Nicolina

håller inte riktigt med, en del av alla dramatiska sakerna som händer i one tree hill verkar lite orealistiska.



Men att jag känner så betyder inte att jag INTE gillar one tree hill.

2012-01-31 19:19:22
http://nicolinalangebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0