FAVORITCITAT, TOPP 5 LISTA

Lotta undrade:

Musiken i One Tree Hill är helt enkelt grym! Har upptäckt stor del av mina favoritlåtar därifrån.
Kan inte du fortsätta lite på topp 5 listorna du höll på med förut, fast med typ topp 5 vänskaper, topp 5 kärlekspar, topp 5 slaps, topp 5 kyssar etc? :) skulle vara jättekul! Och välj i sånna fall bland alla karaktärer som någonsin varit med, så det inte bara blir dom som är med nu! :D

Svar:
Självklart ska jag fortsätta med det!!! :D Några av topp 3/topp 5 listorna kommer under 23-dagarslistan! Som till exempel nu!



DAG 5!

Jag tänkte nu göra en lista med 5 av mina favoritcitat i OTH. Nu tar jag inte meningsfulla voiceovers, för då får jag för svårt att välja. Men bara gulliga, romantiska, roliga, sorgliga, BRA citat.. :D Ibland är det hela konversationer som är bra.

1.

Hoes over Bros!!!

2.

Mouth: What did you say your name was? Cooper?
Psycho-Derek: It's Derek.
Mouth: Whatever, Felix. You ever been a girl's friend. It sucks. You know what else sucks. New guys.
Psycho-Derek: My name's Derek.
Mouth: Right. Look if you wanna get on my good side... and you do, stop kissing Brooke! Don't even look at Rachel! And don't move here, cause nobody likes new guys, New guy. What was I talking about?
Psycho-Derek: You don't like new guys.
Mouth: Oh yeah! Damn new guys.

3.

Brooke:
There's a day when you realize that you're not just a survivior, you're a warrior. You're tougher than anything it (life) throws your way.

4.

Peyton [till Brooke]
Why is bitch being a Brooke?

5.

Haley:
Stupid Elvis sandwich!


Kommentarer
Fanny

haha älskar nr 1, 2 och 4 xD sjukt bra är dem!! :P

2012-01-05 14:51:00
http://thisisher.webblogg.se/
Linnea

hej! din blogg är skitbra! jag är själv ett ganska stort OTH fan , serien är så bra!

har börjat läsa din blogg kanske i förrgår , och ser redan att den är intressant!

Jag kollar in den varje dag.

Kollar även serien varje dag! :)

2012-01-05 15:38:48
Elin

När kommer videon ut som du skulle göra? :)

2012-01-05 16:50:26
Em

haha jag älskar haleys med sin macka där, sättet hon säger det också ;)

2012-01-05 17:52:47
http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0