På tal om avsnitt 13, s4...

Jag har lagt upp det här förut, men jag tänkte göra det igen för jag älskar verkligen det här citatet! Bevin är väldigt flamsig och oseriös, men det visar att hon är den hon är och låter sig inte stoppas av någon annan. Hon är stolt över att vara som hon är, den till synes oseriösa tjejen som gör precis som hon vill utan att det skadar någon annan. Hon säger inte just det i citatet, men att hon står på sig och vågar visa att hon inte behöver high school för att vara sig själv visar på starkt mod. Våga vara den du är för du är bra som du är.
-

Kommentarer
julia

Jag älskar One tre hill.

Din blogg är jätte bra och din fakta är super.

Fortsätt för jag följer bloggen !

2012-01-26 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0