Wrap sale

Anna skrev:

Hej

Skrev till dig för länge sen, och hade lite frågor angående wilmigton. Jag tackar så mkt för svaren och
Ville bara berätta om en fantastisk resa till wilmigton :)var där nu i dec, och fick bla va med på deras wrap sale av programmet. Där dom sålde ut alla saker från seriens gång. Ville bara tipsa om att jag kommer sälja lite grejer :) om de finns nå intresse så ä de bara att höra av sig :) / Anna




Svar:
Hej Anna!

Vad spännande :D :D Jag kommer absolut att vara intresserad! När kommer du sälja grejerna? Och vad ska du sälja? Iiiihhh... *gör något slags Alex-hoppande och klappar i händerna som hon gör när hon blir glad*. Jag är jättespänd!!!

Jag ville inte ge ut din mail här utifall att du inte ville det, men är det genom den man får tag på dig? :)

Kommentarer
Linn

jag skulle också vara intresserad!

2012-01-20 20:19:37
http://linnve.blogg.se/
Evelina

Åh vad kul! Jag skulle gärna också vilja se vad det finns för grejer!



Och på tal om det, vet du var man kan köpa olika one tree hill inspirerade saker, om det finns sånt? :)

2012-01-20 22:18:01
Erica

Åh, vad kul!! Jag är också RÄTT intresserad!

2012-01-21 01:54:36
Alicia

Jag är med intresserad! jätte kul ju!! :D

2012-01-21 12:46:17
http://aliciatrieb.devote.se
Josse

Intressant!

2012-01-21 17:02:56
http://accordingtomeee.blogg.se/
hannah

Hejsan. Skulle du vilja skicka e-mail adressen till hon anna till mig för jag är jätte nyfiken på de oth-sakerna! :D Please?

2012-02-23 21:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0