OTH 9x10: "Chris Keller doesn't like this!"

Början av avsnittet idag var så bra tyckte jag, och roligt :P Först när Julian hittade den halvdöda karln i bakluckan och säger "There is a dead guy in my soundstage". Haha. Och ännu roligare blev det när Chris Keller kom... :P "Chris Keller is too pretty to go to prison" "Yeah, that's what I said" "You said Chris Keller was pretty?" :P Hahah...

Och så när Dan frågade Chris om han skulle vara med och rädda Nathan: "What about you Peacock"? :P Så kul!



I stort sett hela avsnittet var ju om att rädda Nathan tyckte jag, och jag gillade dramatiken! Det var väldigt spännande att se. Jag älskade också scenen när de skjuter på flaskor. Julian var så ovanligt macho, och så älskade jag när Dan pratade med Chris om hans kärlek till Haley och när Chris sa att han inte hade något att förlora för han har aldrig haft något medan Dan hade något att förlora. Det var en bra scen, för jag har alltid anat att Chris gillade Haley som mer än bara en vän :P



Chris var även rolig när han sa "Chris Keller doesn't like this", och när han körde in i den där mannen, sprang iväg och skrek "Chris Keller's work here is done!" haha :P

Det var så underbart när Dan lyckades rädda Nathan tyckte jag. Deras scener mot slutet var verkligen några av de bästa mellan dem någonsin! :D Jag smälte lite när Dan sa "You're my son, I'm not gonna let anything happen to you. I promise" och Nathan svarade med "Dad. It's good to see you."!! :D



Det var såå tragiskt att Dan blev skjuten... Smärtan i Nathans ögon, och hur man såg att han verkligen inte ville att han skulle dö var så otroligt bra. 

Scenerna med Haley gillade jag, trots att de inte var så många. Kul att se tillbakablickar, och videon från säsong 4 :D

Jag gillade också Clay och Quinn i det här avsnittet. Det är alltid lika roligt att se hur Quinn stöttar Clay hela tiden, accepterar hans kärlek till Sara och accepterar att han plötsligt har en son! :) Jag gillade början när Clay sa att Quinn räddade honom, det var vackert och kärleksfullt. 



Scenen när Clay pratar med Sara vid hennes grav var också vacker tyckte jag! Hur han inledde med "Hi angel", och sedan pratade om Quinn också och sa att hon hälsar. Så himla bra tyckte jag! 



Scenerna med Brooke var också väldigt spännande. Xavier blir bara läskigare :P Tara var ju samma dumma tjej i början av avsnittet också :P Bråket inne på Karen's café mellan Brooke och Tara var bra, jag gillade Brookes ilska och "jävlar anamma" att inte låta någon förstöra för hennne!



Och så inne på parkeringshuset, när Xavier attackerade Brooke. Så himla spännande!!! Bra att Tara räddade henne. Det var lite kul när hon sa "Oh my God, that guy IS creepy" :P

Kommentarer
Lina

Kan du inte skriva en lista på alla i oth som se dejtat varandra?
Alla som har dejtat och alla som dejtar/är tillsammans fortförande?Det skulle vara kul och veta:)

2012-07-30 14:47:07
J

När ska du svara på frågorna på blogresponse? :)

2012-07-30 16:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0