Austin Nichols

Jag tänkte, som många gånger tidigare, tillbaka på Wilmington nyss... Jag träffade så många snälla människor där. En av de jag fick bäst intryck av var Austin Nichols. Han var jättesnäll, rolig, pratglad, charmig... och jättesnygg ;D Hehe. Men han var ju tillsammans med Sophia Bush då :)

DETTA ÄR MINA BILDER! TA INTE DEM!! :)






Petra, jag vet inte när säsong 9 börjar om på Kanal5. Det enda jag har hört att det preliminärt är i April. Men jag ska hålla utkik och meddela när jag vet!

Kommentarer
Petra

Tack! Hoppas det, även fast jag redan har sett så är det kul att se på tvn :)

2012-03-25 21:40:22
louise

OMG!!!!! har du träffat dom? :o avis

2012-04-07 14:31:55
http://nattstad.se/louisestolt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0