Breytons början :)

Fanny kommenterade inlägget om Brooke och Peyton:

Nämner dem inte något om att dem blev vänner när dem var nio då Peytons mamma dog? =) Och att Brooke var den enda som liksom undrade hur hon mådde, och som var där för henne. Kan vara att jag bara fått för mig det men jag tror det var något sådant.

Jo, det stämmer! Men jag menar mer att det hade varit kul att få veta mer, typ se en flashback eller något till och med... Eller få en mer berättande historia bakom exakt hur de träffades :D:



Kommentarer
Fanny

Aa joo det är sant!!! :) Hur deras vänskap utvecklats liksom. Har inte tänkt på hur lite det har varit med egentligen! Samma med Nathan/Brooke/Peyton "vänskapen" hur det gick till liksom.

2012-03-12 20:19:53
http://thisisher.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0