Citat!



Jag känner verkligen att det här citatet betyder MYCKET för One Tree Hill. Det ÄR One Tree Hill... När jag ser OTH så känns det som att fly in i en drömvärld, fast inte en fantasivärld. Bara en annan verklighet, på något sätt. Såklart vet jag att vissa saker är overkliga i OTH, men det känns inte alltid så när jag ser det. Det är så mycket annat än drama. Det är lycka, kärlek, vänskap, humor och värme...

"Någon sa en gång att det här är platsen där allt är bättre och allt är tryggt". <3 OTH! 

Ursäkta om jag är sorglig, men jag tycker det är så tråkigt att OTH snart är slut. :(

Kommentarer
kajsa

Kommer du fortsätta blogga när OTH är slut?

2012-03-28 16:28:02
http://livetsomkaajsa.blogg.se/
cissi

Åh jag håller verkligen med dig!!



Har funderat en lång stund nu, i nästan flera år och nu är det nog näst in till bestämt att jag ska tatuera in det som ett minne!

OTH har näst in till alltid varit och kommer alltid vara en sån otroligt stor del i mångas hjärtan likaså mitt.. Så tråkigt att det är sista säsongen nu :(

2012-03-28 18:35:09
Josefine

Håller med!

2012-03-28 18:55:46
Felicia

Ska ha den texten på min vägg <3

2012-03-28 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0