Favoritpar

Vilket är erat absoluta favoritpar någonsin i OTH? Kärlekspar tänker jag då särskilt på... Jag har svårt att välja, men förmodligen är det Lucas och Peyton. De var/är TRUE LOVE ALWAYS! Det var nästan aldrig en period där jag kände att de inte älskade varandra och hörde ihop. :)



Nathan och Haley har ju också en plats i mitt OTH-hjärta, såklart :D De har förändrat varandra till det positiva och har alltid älskat varandra! De har alltid funnits där för varandra, med de korta avbrotten då de har bråkat. Men det har ju inte varit så ofta. Fast jag gillar verkligen det med dem, att de har ett underbart förhållande men det är inte felfritt heller. De är bra förebilder, och har ju så söta barn också... :D hehe. 

Kommentarer
Fanny

Älskar Brooke och Lucas :)) Broody och Cheery liksom, tkr dem kompletterar varandra skrämmande bra. Älskar också Jake och Peyton, sjukt underbara tillsammans.

2012-03-12 08:53:36
http://thisisher.webblogg.com
Emilia

Mina favoritpar är nog Julian och Brooke, och Haley och Nathan. Dem verkar vara så oskiljaktiga på något sätt och båda paren har varit/kommer vara med om mycket tillsammans.

2012-03-12 15:43:02
http://teamponnii.devote.se
ella

jag älskar Brooke och Lucas, och Haley och Nathan

2012-03-12 20:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0