Köpa OTH grejer :)

Hej! 
Jag fick mail av Anna som sålde OTH-grejer, hon skrev:

Hej Malin, Vi har sålt Bla baseball handsken som syns mkt i serien, clothes over bros Påsar mm.

Vi har kvar Cheerleader väskan. Den kostar kring 1000 lappen, sketcherna har jag inte hunnit fundera ut ngt pris över. men är du intresserad så kan vi säkert komma överens om ngt. :) och basket korgen ja den finns kvar..

De går bara bra att lämna ut min mail adress. du får ju gärna länka till våran blogg vi hade under våran resa, där finns bilder från auctionen , wilmigton. oth inspelningsplatser mm :)


jag kan skriva ett gästboksinlägg och berätta mer om du vill :)
hörs
/ Anna
Annas mail: [email protected]



Kommentarer
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-08 14:40:00
http://thisisalexandras.blogg.se/
Hanna Ek

Jag gillar verkligen hur din personlighet framstår i din blogg, du verkar inte vara som alla andra om man säger så! Har en tävling på min blogg som jag tror att du har stor chans att vinna, kram!

2012-03-09 03:43:29
http://hnny.blogg.se/
Felicia

Vilka sketcher är det ?

Finns det bilder på sakerna ?

2012-03-10 14:19:42
Johanna Eriksson

Hej!

Fin blogg! Älskar också serien, finns det några grejor kvar att köpa? Gick in på http://gruffman.blogg.se/2011/december/ men kunde inte hitta något. Tacksam för svar, maila gärna:)

Kram

2012-03-20 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0