Korten i bakgrunden



Jag älskar fotona som man ser i bakgrunden i OTH! Jag märker nya bilder hela tiden, fast jag har sett flera av dem i verkligheten när jag var i Wilmington! haha. Bland annat såg jag ju bilderna i Brookes hus, och i Nathan och Haleys hus samt kortet på skrivbordet i Red Bedroom Records (det är en bild på Brooke, Haley och Peyton. Den som man ser här!).

Många av korten har man inte sett när de togs i OTH, och det älskar jag för det känns verkligen som att det händer saker i deras liv som man inte ser på tv! :D Deras relation ser ut att vara så fantastisk på alla kort! Och när man ser bilder på Lucas och Peyton känns det ju som att de finns kvar i karaktärernas liv fast de inte hörs av så mycket :D

Kommentarer
anonym

jag bara undrar ifall du vet vilket klockslag som one tree hill avsnittet kommer ut ikväll på den sidan det kommer på, du vet vilken haha:)

2012-03-21 16:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0