Ny inläggsserie!

Diana skrev:

Hejsan! Kan du inte skriva om lite karaktärer som kanske inte är så mycket i centrum? Några exempel är:

Alexander coin
Miranda
Julians mamma
Skills
Millicent
Chase
Chris Keller
Cooper

Och SJÄLVKLART kan jag det :) Jag tänkte att jag skriver lite om alla de här, i olika inlägg. Vi börjar med Alexander! 



Alexander var en ganska obetydlig karaktär till en början för mig, men när han började visa för Brooke att han brydde sig om henne så började jag gilla honom lite mer. Han fick ju henne att ändå se lite ljusglimtar efter att hon och Julian hade det jobbigt. Och när han sedan dejtade Victoria gillade jag honom ännu mer, haha. Jag gillade faktiskt dem! Förhoppningsvis blir de tillsammans igen, det vore kul :D haha. Scenen då de blir påkomna är så rolig! Och det är så underbart att se att han faktiskt gillar Victoria på riktigt. :D

Kommentarer
Anonym

Skulle varit roligt om du hade skrivit om keith med? :) han betydde ju mycket för många! :)

2012-03-27 22:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0