OTH 6x14

Jag såg avsnittet med Chase och Mias första dejt idag, då Nathan och Haley är med på Tric. Jag tycker det är rätt kul att Nathan säger till Chase "If she ever meets a guy named Chris Keller: Punch first and ask questions later" ;D Och generellt i den scenen, att Nathan pratar om när Haley var på turné... Det gillar jag :)

http://www.youtube.com/watch?v=-nZQpSMEhJ8 (Scenen börjar efter 1 minut och 10 sekunder).
Faktum är att jag älskar hela det avsnittet :D Scenen när Peyton berättar för Brooke att hon är gravid är ju en klassiker :D 

Förresten, jag fick en kommentar från en för ett tag sedan som ville att jag skulle skriva om vilken säsong jag skriver om i början av varje inlägg för att olika läsare har sett olika mycket. Ibland skriver jag det som rubrik, men räkna med att jag skriver väldigt blandat om säsong 1-8... Det enda jag inte skriver om är sånt som inte har hänt på svensk tv än :) Det är svårt att hela tiden inleda med när saker har hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0