Sista OTH :(

4 april sänds sista OTH! :( Hur vill du att avsnittet ska se ut?

För mig är det viktigaste att alla huvudkaraktärer är samlade och att de som brukar prata med varandra har någon scen ihop... :) Glada scener, inte någon drama, gärna basket, skratt, musik (uppträdanden från Haley och de andra som brukar uppträda) och sånt som fanns med förr i tiden. Så vill jag ha det! 

Men det är så synd att det snart är slut... :(




Erika, jag har svarat på alla mail som jag har fått... Skicka om ditt mail, det kan hända att det inte kom fram :) [email protected] :)

Kommentarer
Diana

Hejsan! Kan du inte skriva om lite karaktärer som kanske inte är så mycket i centrum? Några exempel är:



Alexander coin

Miranda

Julians mamma

Skills

Millicent

Chase

Chris Keller

Cooper

2012-03-26 23:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0