Tänk om...

Jag såg en bit av commentaryn för avsnitt 1, säsong 1, i morse. Egentligen gjorde ju Chad Michael Murray en audition för karaktären Nathan, men fick till slut istället spela Lucas.
Och Haley var ju egentligen inte spelad av Bethany Joy Galeotti utan karaktären hette först Reagan och var spelad av Samantha Shelton.

Jag försökte tänka ut hur serien skulle ha blivit om det hade varit så att Chad istället hade spelat Nathan, och om Haley istället hade varit korthårig och hetat Reagan! Det hade varit jättekonstigt och inte alls samma sak... :S Samantha är ju inte helt olik Joy, men deras sätt att vara känns väldigt olika tycker jag... Jag kan inte se Reagan gift med Nathan!!!

Kolla här för att se Reagan vs. Haley:
http://www.youtube.com/watch?v=z8fBzEoPFUA


Kommentarer
sandra

oj herregud vad konstigt det var att se någon annan än joy spela haley, passade inte alls! tur dom valde joy till rollen!! :D

2012-03-08 18:36:42
http://sanndrews.blogg.se/
Evelina

Oj! Är det där inspelat med den andra tjejen på riktigt, eller är det inklippt på något sätt? :O

2012-03-15 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0