Tankar om Dan :)

Grattis LOTTA!!! 

Du vann tävlingen från igår. Självklart var det avsnitt 7, säsong 7. Kortet är från då Nathan och Haley går ut för att de inte vill se när Renée är med i Dans tv-program :)

Jag tycker faktiskt det är dags att Nathan förlåter Dan. Tycker inte ni det? Visst, i verkligheten hade man nog inte gjort det. Men han har ju gjort så mycket bra efter mordet. Han har räddat Jamie från psycho nanny Carrie, och han hjälpte ju Nathan genom att få Renée att erkänna sanningen. Dessutom så fick han ju Quinn att inte mörda psycho Katie också. Dan vill väl nu, det märks tydligt tycker jag. Och jag hoppas inte det dröjer länge innan han får hela Scott-familjen att faktiskt se att han försöker förändras. 



Kolla in det här inlägget där jag har skrivit mer om mina tankar kring det.

Kommentarer
Josefine

Håller med!

2012-03-11 13:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0