Dan



Dan... Det var rätt nyligen jag skrev om honom men nu gör jag det igen, mycket på grund av dagens avsnitt som kom ut... Jag ska inte säga något för er som inte har sett det, men jag tänkte skriva om mina tankar om honom i alla fall. För det finns mycket gott inom Dan tycker jag, fast han var en ondskefull man fram tills då han mördade Keith. Han har gjort mycket bra, och jag tror att han alltid har försökt att få folk att se en bättre sida av honom.

Nathan och han hade ju ingen bra relation i säsong 1, 2, 3 och i säsong 4 (innan Nathan fick veta att Dan mördade Keith) började deras relation förbättras när Dan hjälpte till med bland annat Daunte. Men sedan, när Nathan fick veta sanningen, förlät han ju inte honom. Jag tror att Dan hade blivit en bättre människa om Nathan, Lucas, Karen, Deb, Haley och alla hade visat att de såg att han försökte göra goda saker. Däremot förstod jag att det var svårt såklart för att det är oförlåtligt att han mördade Keith. Såklart. Men jag hade velat se att de i alla fall visade att det var bra att han räddade Jamie från Carrie, och att han hjälpte Nathan ur Renée-skandalen.

Psst... Ni som försöker se avsnittet, maila mig så skickar jag en länk! :)) [email protected]

Kommentarer
Felicia

Älskade avsnittet från igår fan vad bra det var :)

2012-03-22 19:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0