Vem..?

Evelina ställde några intressanta frågor som jag tänkte svara på:

Vem av OTH-karaktärerna tror du att du hade passat bäst att tillsammans med? (som par)
Vem av OTH-karaktärerna tror du att du hade passat bäst med som vän?
Och vem är du mest lik som person av OTH-karaktärerna?

Det brukar jag fundera på med mig själv ibland. Som par tror jag kanske Julian faktiskt, och som vän vet jag faktiskt inte, men jag kan som ändå sitta och fundera på det! :)

Vem jag är likast tror jag är en blandning mellan många olika faktiskt, både Haley, Brooke, Peyton, Lucas och Mouth tror jag. Hihi! :)

Vem jag skulle passa bäst att vara tillsammans med är SÅ svårt att svara på! Det beror faktiskt lite på vad jag är ute efter i en partner, och det är inte alltid lätt att svara på... Men jag tror nog att jag skulle passa bra ihop med Lucas, jag gillar hur han är som person. Jake och jag skulle nog vara ett bra par också. Hehe. Han är mogen och snäll. :) Men jag ska fundera på den där och återkommer! :D 

Jag tror att jag och Peyton skulle vara bra vänner, särskilt hon i säsong 1, 2 och 3. Jag skulle gärna vara vän med den som Brooke var på den tiden också. Och Mia, vi skulle ha mycket att diskutera och prata om tror jag. Haha. Hon verkar gilla samma saker som mig. 

Jag är nog mest lik Haley, med en touch av Mia. Omtänksam och vill att alla ska må bra. Om folk har problem så vänder de sig till mig oftast, och jag tycker om att vara den som ger råd. Jag gillar också att vara kreativ och ha många "bollar i luften". :) 


Vem av OTH-karaktärerna tror du att du hade passat bäst att tillsammans med? (som par)
Vem av OTH-karaktärerna tror du att du hade passat bäst med som vän?
Och vem är du mest lik som person av OTH-karaktärerna?
Det brukar jag fundera på med mig själv ibland. Som par tror jag kanske Julian faktiskt, och som vän vet jag faktiskt inte, men jag kan som ändå sitta och fundera på det! :)
Vem jag är likast tror jag är en blandning mellan många olika faktiskt, både Haley, Brooke, Peyton, Lucas och Mouth tror jag. Hihi! :)

Kommentarer
Lotta

Tänkte bara säga att jag precis såg en film med Shantel Vansanten. The final destination hette den (skräck). Den var ganska bra, förutum dåligt slut och äcklig (asså skräckäcklig. Blod och många som dör).

2012-03-17 00:03:38
http://clotta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0