Cheerleadingen

Jag saknar faktiskt cheerleadingen i OTH, men samtidigt förstår jag att ingen av tjejerna fortsatte när de blev vuxna för ingen av dem kändes som cheerleaders tycker jag... Det hörde till skolan, men det var så kul att se dem som Ravens cheerleaders. :D Särskilt eftersom min syster är cheerleader också. Jag älskar att se danserna och alla scener som är kring det. De har ju haft drama, vänskap, glädje... Det har varit bråk i laget, roliga danser, Haley berättade ju att hon väntade en pojke precis innan en match osv. Sånt saknar jag... :)

Det var ju också kul att Haley fick bli med i laget. Jag tror det hjälpte till så att hon och Brooke blev vänner för att de såg att de hade något gemensamt, och Haley hjälpte ju Brooke i säsong 1 när de var en för lite på uppvisningen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0