Hart of Dixie m.fl.

Hart of Dixie hade ju säsongsavslutning nu om jag har förstått det rätt, men om det blir en säsong 2 har jag bestämt mig för att börja blogga om det när OTH är slut på Kanal5! :-)
Så här blir det i såna fall:
Jag kommer ha kvar kategorien One Tree Hill så att de inläggen finns kvar, och jag kommer fortsätta blogga om OTH (men inte lika mycket.) :) Och jag kommer blogga om olika komedier, som The Big Bang Theory, Vänner osv. Och andra serier. :) Men huvudsakligen alltså Hart och Dixie! :) 

Om det inte blir en säsong 2 (ni som ser det får gärna meddela om ni får reda på något :-)) så kommer jag blogga om blandade serier tror jag... :)



Jag tänkte också fråga om det är någon som vill gästblogga om OTH (eller någon annan serie?)? Skicka i såna fall ditt inlägg med bilder till [email protected] :)

Kommentarer
Anna

om du kollar på vampire diaries kan du alltid blogga om det (när det börjar igen)

2012-05-13 16:54:07
http://annnnaa96.tumblr.com
Anna

Hart of dixie har fått en säsong 2, beskedet kom i natt!!

2012-05-13 17:08:07
Towe

Hart of Dixie har blivit förnyad för säsong 2, blev klart för bara nån dag sen :)

2012-05-13 17:14:02
http://escaperealiity.blogg.se/
Micaela

Det är säsongsfinalen av Hart of Dixie på nu måndag. Och den har redan blivit förnyad för en säsong 2 för några dagar sedan, detta bekräftade Wilson Bethel (han som spelar Wade i serien) samma dag på sin twitter! ;D

2012-05-13 17:20:05
http://ssundbeerg.blogg.se/
Julia

Hej! :) Jag ser om alla säsonger nu på dvd och är i början av säsong 6...Kan inte du skriva om Nanny Carrie?? Varför hon blev som hon blev och vad som gjorde hon till det? Typ nåt sånt? För jag fattar inte rikigt henne.

2012-05-13 19:52:09
julia

Nej, det är typ 1-2 avsnitt kvar & ja det kommer nog bli en säsong 2 ;)

2012-05-13 20:25:17
http://juliats.blogg.se/
Anonym

Det är en andra säsong!

2012-05-13 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0