Lucas och Peyton

Jag kom att tänka på en sak när jag såg en video på youtube... Lucas och Peyton är jättebra vän med alla karaktärer, men jag förstår varför de lämnade Tree Hill. Lucas pratade ju om det redan i säsong 1 för att han ville ha en nystart och följa med Keith till Charleston, och Peyton gillade på ett sätt att bo i Los Angeles mellan säsong 4 och 5 för att så mycket hade hänt i Tree Hill; dödsfall, psychos, bråk, kärlekstrianglar och en massa annat. Så även om jag tycker det var synd att man inte fick se mycket av att de pratade med dem så tror jag att det var meningen att de skulle lämna Tree Hill någon gång, och när de fick barn var det perfekt för dem att starta om på nytt. 



Men jag saknar verkligen dem, de var en stor del av serien. Jag försöker dock se det som om det var verklighet, och därför så tror jag att de hör av sig till de andra karaktärerna ibland, men att de som är kvar i Tree Hill förstår att Lucas och Peyton behöver en nystart och accepterar det. :) 

Kommentarer
Lotta

Älskade Lucas och Peyton, även om jag tycker om de nyare säsongerna ännu bättre:)

Vet du vart kan kan titta på avsnitt med commentary? Jag har letat runt men hittar vara det från säsong 1 avsnitt 22:)

2012-05-24 19:46:02
http://lottasoth.tumblr.com
Yarem

Vet du den riktiga anledningen till att Hilarie Burton inte kom tillbaka och att CMM bara var med i ett avsnitt?

2012-05-24 21:31:52
Josefine

Jag saknar de sjukt mycket! Men på ett sätt var det bra att de lämnade serien, de fick ju det lyckliga slutet som de förtjänade. Hade dock gärna velat se Lucas och Peyton som föräldrar!

2012-05-25 17:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0