Nanny Carrie

Julia bad mig skriva om Nanny Carrie :) Jag tyckte faktiskt om henne lite från början men tidigt märkte man ju att något var lurt tycker jag... Och då gillade jag inte henne längre! ;P 



Julia undrade varför hon blev som hon blev, och i avsnittet (varning för säsong 6 spoilers!) då Dan ligger hos henne och har blivit kidnappad så får man ju veta att hon hade en son i Jamies ålder som dog... Så därför har hon blivit besatt av Jamie, och förmodligen är det även därför hon faller för Nathan för att hon drömmer om ett liv med Nathan och Jamie. 

Avsnittet när Jamie och Haley jagas igenom majsfältet är så läskigt och dramatiskt, men också så bra! Deb och Dan är bra i det avsnittet också tycker jag eftersom de räddar dem, och det är så bra skådespelarprestationer från Jackson (Jamie) och Joy (Haley). 

Däremot tycker jag inte om scenerna då Dan har blivit kidnappad, jag tycker de är obehagliga... ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0