Tittar in en sväng...

Heeej på er! 

Förlåt för att jag nästan slutat blogga. Jag behövde en paus. :) Men nu är jag tillbaka lite smått och kommer lägga in inlägg lite nu och då. Men inte så ofta som tidigare.
 
Det känns tråkigt när OTH är slut... Men tur att gamla avsnitt finns! :D Just nu håller jag på att se om säsong 8, parallellt med säsong 1 eftersom jag har visat en bekant avsnitten och nu har blivit tokig i OTH också ;D haha. Så vi ser avsnitt ibland. Det är kul att se hennes ilska över Dan i de första avsnitten, och även hur dåligt Nathan beter sig... Jag försöker säga att Nathan blir snällare, men jag kan ju inte spoila för mycket heller. haha :D
 

Kommentarer
Cassandra

Åhh, så kul att du är tillbaka.
Har faktiskt saknat dina inlägg :)

2013-04-06 16:04:18
evelina

kul att du är tillbaka lite grann!:D

anna

Åh kan du inte svara på blogresponse-frågorna med?

2013-04-18 21:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0