Grattis Lotta!

Lotta, jag valde dig som vinnare i quizet fast du inte hade en blogg och därmed inte kunde få en länkning, för du var den som svarade helt rätt på citatfrågan! :D Grattis!!! :D

Rätta svaren var de här:

1. Han är rädd för att gå vidare och att känna någonting för någon annan
2. David
3. För att han tyckte att Clay skulle ägna sin tid åt att fixa så att han fick spela i det laget han ville, och så tyckte han om David och tyckte att det var fel att Clay och Quinn umgicks medans hon och David fortfarande var gifta.
4. falling completely and insanely in love with Quinn.
5. För att hon ville att han skulle släppa taget om henne och tänkte att det enda sättet var att få han att hata henne.


Kommentarer
sabine

hej, jag älskar verkligen One tree hill! men jag undrar över en sak, spelas det in i staden Tree Hill eller någon annanstans? har inte riktigt fått klart för mig. Kram

2011-12-11 17:41:15
Lotta

Åh vad kul, tack!! :D

2011-12-12 08:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0