Jag på inspelningen!

Som många av er vet var jag i Wilmington under inspelningen av avsnitt 7 och 8. Jag hade turen att få se inspelning av scenen (i avsnittet som visas idag kl 16.30) då Julian går fram till dörren för att upptäcka att någon slänger "någonting" från taket....... ;D

Har gjort en video för inspelningen. Enjoy! :-)



Ursäkta att sista klippet är felvänt (jag filmade några gånger för de fick ta om inspelningen).

Till er som skrev frågor i frågestunden idag: Jag svarar på era frågor till veckan! :)


Glöm inte att skriva på för att öka chansen för en säsong 9 i One Tree Hill:
http://www.thepetitionsite.com/2/one-tree-hill-season-9/ 

Kommentarer
flickaneemeliie

fyfan vad coolt !:D

2011-02-27 14:45:31
http://flickaneemeliie.blogg.se/
oth

hej! såg ni sophia bush när hon stog uppe på taket och kastade ballongerna? och fick ni inte gå närmare en vad ni gjorde? :D

2011-02-28 19:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0