Tänk om...



Tänkte att jag skulle göra en kul lek med er, nu under sportlovet (jag har dock inte lov :P). 

Leken heter "Tänk om...". Den går ut på att jag sätter ut 4 meningar som börjar med "tänk om" (typ) och så får ni välja en eller flera av "påståendena" och skriva hur ni tror OTH skulle ha sett ut om det var så istället!

Till exempel:
"Tänk om Brooke hade behållit Angie".
Svar: Då kanske hon inte hade varit fostermamma åt Sam, och kanske inte hade träffat Julian.

"Tänk om"

1. 
Tänk om Nathan aldrig hade blivit kär i Haley
2. Tänk om Peyton hade svarat ja på Lucas frieri i säsong 5
3. Tänk om Quinn hade dött när hon blev skjuten
4. Tänk om Peyton hade stannat med Jake i Savannah 


Glöm inte att skriva på för att öka chansen för en säsong 9 i One Tree Hill:
http://www.thepetitionsite.com/2/one-tree-hill-season-9/ 

Kommentarer
Sofia

Tänk om Nathan aldrig hade blivit kär i Haley

Svar. Ja tänk! Jag vet inte om jag vill tänka på det! Då kanske Nathan inte hade förändrats till den bra kille som han blivit. Tror dock Haley fortfarande hade varit kompis med Lucas och att det istället var han som upptäckte hennes talang för att sjunga. Det kanske hade blivit så att Haley satsat mer på sin musikkarriär än vad hon gör nu. Nathan hade kanske aldrig blivit sams med sin bror. Jamie hade inte blivit till och hans syskon inte varit påväg.



Åh det finns massor att säga :D

2011-02-28 17:26:00
http://liimitededition.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0