Säsong 9!

Hej! Nu har jag fått några frågor från er om säsong 9, så jag tänkte att jag berättar lite :)

Det BLIR en säsong 9 :D Vi fick veta det på Twitter i mitten av maj! :) Då informerades det att det kommer bli en halv säsong, alltså 13 avsnitt, och den absolut sista säsongen! Jag tycker självklart det är synd, men det innebär att det kommer bli en väldigt avslutande säsong. Och det förtjänar OTH tycker jag! :-D

Förhoppningsvis kommer gamla karaktärer tillbaka (ryktet säger att Chad Michael Murray kommer tillbaka som Lucas, Hilarie som Peyton är inte lika säkert. Men jag hoppas!!!). :-D Läs mer i artikeln av mig på Kanal5's OTH-sajt (länk nedan).



Inspelningen av OTH börjar tydligen på fredag (8 juli alltså) och I USA börjar säsong 9 visas i början av 2012, förhoppningsvis redan i januari (men några säger nu mars). Därmed inte säkert när Kanal5 i Sverige börjar visa det, förmodligen dröjer det någon månad till innan vi får det hit. :/ Men jag återkommer såklart när jag vet mer!

Läs mer här: http://kanal5.se/web/guest/onetreehill/-/artikel/av/EtNJ/1097/4957246/1.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0