Jamie

Eftersom Elin och Amanda bad mig att skriva om Jamie gör jag såklart det! :D Jamie är jättesöt!

Jamie, som spelas av Jackson Brundage, är en väldigt snäll och väluppfostrad kille som ibland gör bus. Jag tycker att scenerna med honom är såå roliga! :D Han är så glad, snäll, smart... Har faktiskt skojat och sagt att jag ska para ihop Jackson med min syster, men hon är äldre än honom... :P hehe.



Avsnittet när han lurar iväg Quinn och ljuger för Junk och Fergie så att han får vara ensammen hemma, jag älskar de scenerna. Hur han kladdar in sig själv i raklödder, stökar runt allt och bara är allmänt mycket barn.

Hans relation till Haley och Nathan som hans föräldrar är också så mysig. De uppmuntrar honom verkligen till att vara den han är, kanske kunde de vara lite strängare mot honom bara. Men de är hur som helst ursöta som familj! :D


Tänkte att jag i början på nästa vecka lägger ut svar på frågor som ni har ställt! :) Har du någon fråga om OTH, mig, Wilmington eller något annat?


Fortsätt beskriva din favoritkaraktär i OTH och få en chans att få din beskrivning publicerad i min blogg! Gör det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0