OTH quiz

Varit borta i stort sett hela dagen, men nu tänkte jag lägga in ett quiz åt er som ni får svara på tills på måndag eftermiddag! :D (Den här gången ska jag göra så att kommentarerna först måste godkännas innan de läggs ut).

1.
Vilken artist ville Haley få biljett till konserten, men fick inte det i säsong 1? (Istället kom artisten in på Karen's Café)
 


2.
Vad hette Peytons biologiska pappa (förnamn + efternamn)?



3.
Vad sa Millie före hon hade sex med Owen i säsong 6?



4.
Vilket avsnitt i säsong 5 är gänget fast på biblioteket? ("Nummer...?"


Kommentarer
alicia

Hej! jag har tänkt att köpa en ipod och det hade varit kul att ha något från OTH. Någon rolig mening eller citat eller liknande. kram:)

2011-05-21 10:06:00
Amanda

1. sheryl crow



2. mick wolf



3."I´ve never had sex before, but that´s gonna change tonight" (något sånt,kom inte ihåg exakt ;p)



4. avsnitt 9

2011-05-21 22:30:09
Ronja

1. Sheryl Crow.

2. Mick Wolf.

3. Jag har inte haft sex på 22 år och idag kommer det att ändras / I haven't had sex in 22 years and tonight thats gonna change.

4. Avsnitt 9.

2011-05-22 10:03:43
http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0