Självkänsla snart

hehe, förlåt att jag inte skrivit på ett tag. Men jag kom just fram till att det beror på att jag har fått ett liv ;) Fick jobb häromdagen :D Börjar den 19e. :) Är du nyfiken på att veta mer kan jag berätta det privat.

Hur som helst, mina planer är att skriva ett inlägg om självkänsla; ett ämne som vi i Vänskapsbandet diskuterade i tisdags. Men just nu har jag fått en alldeles för rolig uppgift av Alexander, att jag väntar med självkänslo-inlägget. ;)

Men angående OTH-sajten i allmänhet: Säsong 7 kommer att börja veckan efter säsongsavslutningen av säsong 6! Och angående uppgiften: Håll utkik på OTH-sajten, det kommer hända mycket kul! ;-)


Kommentarer
Amanda

Svar: Absolut, ha-begär där va! :)

2009-10-08 22:21:41
http://amandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0