Mouth och Rachel

Maria, jag kom på att citatet du letar efter är det här:



(Tack Emma!)

Jag älskar Mouth med Rachel! Han fick henne att mjukna och faktiskt komma i närheten av att tycka om sig själv. Han såg HENNE och gillade det han såg. Han sa tänkvärda ord som fick henne att tänka till, som att man ska vara den man är och inte låtsas, och han fick henne att öppna upp sig för honom.

Jag tyckte det var synd att hon förändras så och kom tillbaka till Tree Hill som en förstörd föredetta modell. Det gjorde ju att han insåg (tror jag) att hon inte kunde eller ville förändras nog för att må bra. Han hade växt upp och det hade tyvärr inte hon. :(


 



Kommentarer
Maria

Tack, det är det citatet jag gillar! (:

2011-04-15 17:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0