Reaktioner

Ibland önskar jag att jag såg OTH-avsnitten för första gången. Till exempel när Keith dog. Jag minns inte riktigt min reaktion på det. Han var ju en så betydelsefull reaktion.



Mycket som man ser i OTH, typ frierier, är såå himla underbara. Och oväntade positiva saker, de sitter alltid kvar för mig och jag blir lika glad varje gång. Men negativa saker vet jag ska hända nu och är förberedd på dem. Därför älskar jag scener som inte är jättepopulär på youtube och som jag då inte har sett jätteofta. Att upptäcka saker som jag har glömt, eller repliker som jag inte kan utantill! :D En scen jag älskar är när Shelly gör slut med Mouth, och det sa jag åt Lee Norris när jag träffade honom. Den scenen är inte överanvänd på youtube och därför känns den någorlunda ny när man ser den i det avsnittet. Lee och Elisabeth gör så otroligt bra prestationer i den scenen, och hela det avsnittet.



Jag är inte less på något i OTH, alls. Jag skulle kunna se det om och om och om igen, men vissa scener och händelser kan jag utan och innan och är förberedd på. Därför älskar jag "nya" avsnitt och delar av OTH. :D Förstår ni hur jag menar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0