Joy och James

Jag tror att många, liksom jag, undrar vad Bethany Joy Galeotti (Haley) och James Lafferty (Nathan) har för relation i verkligheten eftersom de har varit gifta i serien i så många år. Faktum är att Joy har varit gift sedan åtminstone nån gång i säsong 2, kanske 3 så Joy och James har aldrig ens dejtat! De är nog ganska bra vänner kan jag tänka mig, men jag tror det finns andra kollegor som de umgås med mer på fritiden.



Nåväl, jag skulle bara nämna det... De har ju en så nära relation i serien och sån underbar kemi så att de bara är vänner i verkligheten (och att det alltid varit så) är rätt kul.

Samma med Hilarie Burton (Peyton) och Chad Michael Murray (Lucas) faktiskt... Han var ju gift med Sophia Bush (Brooke) ett tag, men jag tror inte han har dejtat Hilarie...

Kommentarer
Ronja

Vem är Joy gift med? :)

2011-08-09 19:58:34
http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0