Sam/Ashley

Ursäkta att jag inte skrivit på ett tag. Har inte varit vid datorn :)

Lousie skrev till mig för ett tag sedan om Ashley Rickards:

Hej :) jag kollade nyss på MTV och är det inte Sam som är med i den nya tv-serien Awkward? ;D

Och jag har faktiskt inte sett på Awkward (har inte MTV på min tv längre :( ), men jag har läst på Twitter att hon är med i det. :D

Jag tänkte lägga upp en musikvideo som Ashley (som hon heter) också är med i. Jag är nästan säker på att ni känner igen låten...

The Fray - How to save a life

Ser du henne? Det är ju hon som skriker "Noo" (det ser man på läpparna) och det står "mom"... Jag tänker så på avsnitt 13, säsong 6... hehe. :)

Kommentarer
Eva

Hej Malin! :) Jag vet att låten Mixtape av Butch Walker är med i OTh men jag har letat och letat men jag hittar inte vilka scener det är när låten spelas? ;D

2011-08-19 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0