Svar på frågor

Hej! Nu tänkte jag svara på era frågor! Den här gången är inte frågorna i ordning baserat på när ni ställde dem, men det är inte heller så många frågor. Så kolla in svaren om ni vill ha svar... hehe.

Ronja hade två frågor, vi börjar med första frågan:

Hej! I jul så ska jag och min familj åka till USA. Vi ska dock inte till Wilmington...tråkigt men jag SKA dit någon gång i livet:) Anyway, jag undrar om dom spelar in någon annastans, typ i L.A eller NY?

   

Svar:
Hej! Vad kul med en USA-resa! Tyvärr brukar de inte spela in någon annanstans, förutom att de spelade in avsnitt 17 i säsong 4 i Texas (Honeygrove) och säsongsavslutningen i säsong 7 spelades ju in i Park City, Utah. De gånger som karaktärerna har vistats i t.ex New York så har det spelats in i Wilmington, Charlotte (som också ligger i NC) eller Charleston (som ligger i South Carolina, 3 timmar bort).

Andra frågan från Ronja:

Vet du vart skådisarna bor på riktigt? Asså typ vart Chad bor? Och alla andra huvudkaraktärer Har du adresserna? Det skulle vara kul och vet:)



Svar:
Tyvärr vet jag inte var skådespelarna bor och även om jag skulle ha fått veta det på något sätt så skulle jag inte dela med mig av den informationen tyvärr eftersom det skulle vara att ge ut privat information och jag försöker undvika det. :/ Allt jag vet är att t.ex Sophia (och Austin då :)) ofta bor i L.A och jag vet dock att Brett Claywell (Tim) bor någonstans nära Wilmington. :) Men jag vet inga adresser!

Linnea undrade om Joy:

Hej Malin! JAg var precis inne på Joys blogg och läste ett inlägg då hon svarar på frågor. Men på endel frågor skriver hon alltid "my son´s...". Har inte Joy en dotter? krma Linnea

Svar:
Hej Linnea! Jag har faktiskt inte hunnit kolla in det, men jag vet dock att Joy inte har en son... Hennes enda barn är en dotter som heter Maria.

Thea hade en fråga om säsong 3:

Du vet i säsong 3 då de åker till Rachels "hus" på landet, då kysser ju Brooke Pete Wentz men jag fattar inte varför ingen reagerar? Brooke "slutar" ju vänskapen med Peyton bara för hon kysste Lucas men
Brooke kysste ju också en kille som PEyton nästan va tillsammans med?!
kram Thea



Svar:
Hej Thea! Jag tror att den scenen bara var där för humor, och Peyton reagerade inte så starkt dels för att hon inte var direkt ihop med Pete (de hade bara något på gång, och jag tror att hon mest dejtade honom för att det var coolt att dejta någon känd) och dels för att Brooke kysste honom för att hon trodde att hon drömde när Pete Wentz stod och lagade frukost i köket... haha. :P Den scenen är så kul. "Heeey, Pete from Fall Out Boy, you showed!!" :P

Malin (snyggt namn ;)) undrade om säsong 9:

Vet du något som kommer hända i säsong 9? Finns det någon trailer? Vet du också vilket datum dem sänder första avsnittet? (:

Svar:
Hej! Den informationen som finns ute om säsong 9 (förutom en grej om en gammal karaktär som kommer tillbaka, maila mig på [email protected] om du vill veta vem) kan du läsa om här. :)

Ella ville veta om Brooke och Chase: 

Hej! jag håller på och kollar på säong 5 och jag kom på att man får ju aldrig veta vad som hände mellan Brooke och Chase eller är det bara jag som har missat det? :)



Svar:
Hej! Nej, man får ju inte det... :( Men jag tror att de bara gled isär när hon flyttade och startade Clothes over Bro's... :(


Kommentarer
Anonym

Jag har två frågor. :)



1. Kan Hilarie Burton rita lika bra som Peyton i verkligheten?



2. Hur mycket kostar det att bo på Hilton Hotel i Wilmington per natt eller under en vecka? Och hur mycket kostar det att flyga dit?

2011-08-15 19:19:32
Felicia

Bethany bor i Washington.

2011-08-19 18:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0