Svar på frågor

Har fått en del frågor på min blogg och nu tänkte jag svara på dem! 

Undertecknaren flickaneemelie hade två frågor:

Fråga 1: 

hur många och vilka av skådespelarna i oth har twitter?



Svar:

Det är många... haha. Men jag ska skriva ned dem! Säger inte alla gästskådespelare som bara varit med i ett par avsnitt nu, vill du veta vem också så hör av dig. Det är bara ett par stycken till...

Flera av dessa har blivit bekräftade att de är deras riktiga användare! De är i bokstavsordning.

(OBS!! Följer du dem kommer du få veta vad som händer i de amerikanska avsnitten!!):

Allison Munn = allisonmunn på Twitter
Amanda Schull = AmandaSchull1 på Twitter
Antwon Tanner = antwon_tanner på Twitter
Austin Nichols = AUS10NICHOLS på Twitter
Bethany Joy Galeotti = BethanyGaleotti på Twitter
Brett Claywell = BrettClaywell på Twitter
Brooke Davis (Karaktären, Twittern är gjord av Sophia Bush) = BDavis_Baker
Bryan Greenberg = bryangreenberg på Twitter
Danneel Harris = DanneelHarris på Twitter
Daphne Zuniga = DaphneZuniga på Twitter
Grubbs = WakeyWakey på Twitter
Jana Kramer = kramergirl på Twitter
Joe Manganiello = joemanganiello på Twitter
Julian Baker (Karaktären, Twittern är gjord av Austin Nichols) = SensitiveJulian
Kate Voegele = katevoegele på Twitter
Michael Copon = Michaelcopon på Twitter
Robert Buckley = robbuckleyoth på Twitter
Sophia Bush = SophiaBush på Twitter
Scott Holroyd = ScottHolroyd på Twitter
Stephen Colletti = StephenColletti på Twitter

Fråga 2:

du sitter i rullstol för att du är rörelse hindrad va?

vad innebär det att vara rörelse hindrad?

Svar:
Japp, jag föddes med Ryggmärgsbråck. Därför är jag van, har suttit i rullstol i nästan 22 år. Kul att du frågar!

Att sitta i rullstol är faktiskt inte så illa, jag klarar mig bra. Som för alla människor finns det hinder och några av mina är väl att jag ibland har svårt att nå saker, men i övrigt klarar jag mig bra! :)

Nästa fråga kommer från undertecknaren "hej!".



jag har en fråga , är du verkligen säker på att det är janas riktiga blogg och att det är hon på riktigt? vet du föresten några andra i serien som man kontakta på något sett på riktigt? :)

Svar:
Ja, jag vet att det är Janas riktiga hemsida eftersom hon skrev om den på sin twitter och på startsidan finns en välkomstvideo där hon välkomnar en till hennes hemsida. :) Man kan kontakta skådespelarna genom att skicka fanbrev till dem, hur vet jag tyvärr inte... Annars kan man skaffa ett Twitterkonto och skriva till dem där, eller på Facebook till dem som har en facebook! :-)

Sista frågan kommer från Julia: 

Heeeej! älskar din blogg! en fråga bara: I säsong 2 så har ju Felix en utmaninsnatt, då ska Peyton äta något och Haley ta kort... Vet du vad det är hon äter?? Jag har funderat och frågat kompisar som oxå gillar oth men de vet inte.. Men du kanske vet? :D skulle bli jätte glad om du svarar! :D ♥



Svar:
Tack, vad glad jag blir! :D
Är det de rosa äggen du tänker på? Samma som Miranda äter i säsong 7 är det, och det är "pickled eggs" som på svenska är inlagda ägg. Tack för att du ställde frågan, då fick jag kolla upp receptet också... hehe. Har velat testa det för i OTH verkar det jätteäckligt... =P Här finns receptet på det: http://www.ica.se/recept?recipeid=510759.


Kommentarer
flickaneemeliie

hur mejlar man t ex. Bethany på twitter?

2011-02-18 23:06:02
http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0