Vem jag är mest lik

Tidigare idag lade jag upp Vem är du mest lik?

Jag är en blandning av tjejerna men om jag ska svara någon säger jag nog helt klart Haley, av samma anledningar som ni svarade. Lojalitet mot vänner, snäll, ger råd, företagssam, vill hjälpa andra, har stora drömmar men behöver en "push" för att jag ska följa dem... Jag har inte hittat min stora kärlek vid 16 år dock, men det gjorde mina föräldrar, så det räknas väl nästan? ;D

Jag är lik Peyton i vissa fall också, hon mår bäst när hon brinner för någonting, t.ex musik och arbete, och det gör jag också. Samtidigt ser jag mig jätteofta i Brooke, men det är nog mest önsketänkande för jag älskar hennes goofyness (hur charmigt rolig hon kan vara) och så önskar jag att jag själv var oftare.













Utseendemässigt är jag nog inte lik någon av dem... Eller vad tycker ni? ;P


Kommentarer
flickaneemeliie

på utseendet är du pytte lite lik brooke :)



hur många och vilka av skådespelarna i oth har twitter?

2011-02-16 11:49:35
http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0