Lindsey Strauss

Hörni, jag kom på en sak. När Lucas var tillsammans med Lindsey fick vi aldrig se en scen med Lindsey och Karen! Inte heller Lindsey och Lily (Lucas syster)! Karen hade ju en scen med både Brooke och Peyton i avsnittet där Lindsey gifter sig med Lucas. Men hon hade ingen scen med Lindsey! Det var synd egentligen, och förmodligen var det en anledning till varför jag inte gillade Lindsey... Att hon inte hade mycket relation med de andra karaktärerna, utan mest Lucas och ibland Haley. Och det faktum att vi inte blev "introducerade" till henne, utan plötsligt var hon bara där, som Lucas flickvän. Jag lärde mig inte att tycka om henne... Tyckte du om Lindsey?



Däremot tycker jag det var lite kul att Peyton plötsligt skaffade Lindseys frisyr ;) Tänkte ni på det? Det var ju mot slutet av säsong 5 som hon ibland hade långt och vågigt, men ganska rakt (åtminstone inte lockigt) hår och ungefär samma färg som Lindsey. haha.

Kommentarer
Ronja

Hej! Jag har en fråga, vet du när dom börjar spela in till säsong 9 eller har dom redan börjat? :)

2011-06-21 15:26:24
http://ronja.blogg.se/
Ronja

Säg en sak du veeeerkligen vill ska hända i säsong 9 som inte har hänt förut? :)

2011-06-21 15:27:35
http://ronja.blogg.se/
Vilma

Nej, jag gillade inte Lindsey. Tror nog det var däför Peyton ville vara med Lucas och hon var så olycklig. Sen tycker jag också det var orättvist mot Peyton när Lucas friade, hon sa ju egenligen inte nej.



BTW: vad tycker du om den där scenen i säsong 5 när Lucas fria till Peyton och Peyton säger att hon vill vänta? :)

2011-06-21 19:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0