Balavsnittet i säsong 4

På tal om stalkers och psychos i OTH som jag skrev om tidigare idag tänkte jag skriva lite om balavsnittet i säsong 4, det avsnittet som gjorde att Peyton och Brooke hittade tillbaka till varandra genom att vara fast i källaren med psycho-Derek. Även om jag hade önskat att Lucas och Peyton fick sin riktiga skolbal (i Tree Hill och inte i Honey Grove) så tycker jag om att Peyton och Brooke blev vänner igen. Brooke agerade på sin instinkt och visste direkt att Peyton aldrig skulle missa balen, det älskade jag! Hon fick också visa sin starka sida och rädda Peyton från psychot. Samtidigt fick ju Peyton visa att hon också vågade och kunde rädda Brooke och sig själv.



I övrigt gillar jag verkligen avsnittet, scenerna med till exempel Nathan och Haley var så söta och roliga.

Vad tycker du om det avsnittet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0