Drömmar om OTH

Jag drömde att jag träffade Lee Norris (och Kate Voegele, men bara en kort stund) igen häromnatten. Vi pratade om då jag var i Wilmington, och han hade en gravid flickvän... haha. Det är i princip det enda jag minns. Jana Kramer hade visat honom bilden på oss som jag skickade till henne, det sa han i drömmen! :D

 
(MIN BILD,
TA INTE MINA
WILMINGTONBILDER
ÄR DU SNÄLL! :-))


Min syster har också drömt om OTH en gång minns jag, hon drömde att hon var Nathan och Haleys dotter och bodde med dem i lägenheten som de bodde i förut!



Har du någonsin drömt om OTH?

Kommentarer
flickaneemeliie

jag har drömt om oth många gånger :D men drömemr mest om james lafferty (nathan scott) och bethany joy (haley James scott)!:D

2011-03-15 13:49:42
http://flickaneemeliie.blogg.se/
Bella

Jag har nog drömt om att jag varit skådespelerska i oth tusen ggr, att jag först varit en extra och sen helt plötsligt har jag gjort scener mot sophia bush och BJG xD haha minns inte så mycket om vad som hände eftersom jag drömt det så många ggr men jag kan säga att jag börjat gråta när jag väl vaknat o förstått att det inte varit verklighet hahaha :D

2011-03-15 16:08:53
http://teamkatycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0