Slutet av OTH

Ronja hade en fråga till mig:

Hej Malin ;) Jag har en liten fråga till dig (: Om du fick bestämma vad som skulle hända nu i slutet av One Tree Hill, hur skulle slutet vara då?

Jag hoppas verkligen att Lucas, Peyton och Sawyer kommer tillbaka. Det skulle vara grymt kul att se hur Sawyer ser ut och se lite hur Lucas och Peyton är som föräldrar! :)



Svar:
Hej Ronja! Vilken kul fråga!
Utan att avslöja vad som hänt i avsnitten som inte har visats i Sverige kan jag säga att jag verkligen vill att det absolut sista avsnittet av OTH blir lyckligt. Nästan klyschigt lyckligt. Sådär perfekt som OTH kan kännas. Alla lyckliga och glada, att man får känslan av samhörighet och vänskap... Och så vill jag att de håller till på något ställe som verkligen känns "One Tree Hill", typ rivercourt, i sista scenen. Jag vill att alla goda vänner, som fortfarande är vänner, ska ha en scen tillsammans i sista avsnittet. Och om inte Lucas, Peyton och Sawyer kommer så måste Brooke och Haley åtminstone ringa dem eller få ett brev från dem. Något som visar att de fortfarande finns i deras liv! :D Jag vill också att man får veta hur många av de gamla karaktärerna mår och var de är. Helst Sam, men gärna Angie, Rachel, och Felix och Anna om de får in det på ett smidigt sätt. Kanske även Jake? :D Jag vill att sista avsnittet av OTH ska kännas som det perfekta avslutet, att det svarar på alla frågor om var alla karaktärer är och så att alla är lyckliga. Även om inte alla är lyckliga vill jag att de ska få tittarna att känna styrka och glädje inombords. :D

Kommentarer
Sara

Jag följer alla avsnitt på internet, även de som inte kommit till sverige. men jag hittar inte det sista avsnittet (avsnitt 22) kan du länka en länk till det avsnittet om du har hittat det :D? uppsktattar svar :) kram

2011-05-26 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0