There is only one Tree Hill

Citatet i säsong 1, när Karen säger "There is only one Tree Hill, and it's your home" är en scen som jag tycker har betytt så otroligt mycket för OTH. Jag hoppas de säger något liknande, eller något som påminner om det, i det absolut sista OTH-avsnittet! Se scenen här: http://www.youtube.com/watch?v=mmEHftq1E8c



Jag vet att det inte är från någon av de scenerna på bilden ovanför som citatet sägs, men jag tyckte det var en passande bild för Lucas och Karen. De hade en underbar relation.

Angående tävlingen som jag la ut: Rätt svar var:

1. Pete
2. De åkte på en biltur i regn med Peytons bil med taket nere.
3. "Don't say I never gave you anything".

Jag ska tänka på att godkänna kommentarerna före de läggs ut när jag gör såna här, det var en bra synpunkt! :D Tack för den!


Kommentarer
Alicia

Hej! du skriver väl om det blir en säsong 9 av OTH :D var det den 29 maj man skulle få reda på det och var isånafall? :D

2011-05-17 17:24:13
Emma

Vi fick precis reda på nu att det blir säsong 9!! 13 avsnitt blir det och det verkar som att de börjar sändas i januari isf :)

Det är officiellt alltså :D

2011-05-18 00:19:35
http://premma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0