#OTHevening

Igår var det en speciell kväll i Wilmington: Skådespelarna (jag tror inte Jana "Alex" och Kate "Mia" var där och jag vet inte om Paul "Dan", men så gott som alla andra) satt på soffor på en scen tillsammans med skaparna Mark Schwahn och Joe Davola och svarade på frågor om OTH och annat. Biljetterna såldes slut på 6 minuter jag har hört!!!! Inte undra på...



Tweets från skådespelarna visade på att de var ordentligt rörda. De tackade fans och var uppriktigt tacksamma att de fått vara en del av OTH. Och jag blir tårögd redan nu. Tårarna rann nyss när jag läste tweets om OTHevening. Shantel VanSanten "Quinn" ändrade uttrycket "Little show that could" som man brukar kalla OTH. Istället kallade hon det "Epic show that HAS". Så SANT! OTH har lyckats, och det har förändrat (och räddat) liv för många fans. Det är inte bara en serie, det är musik, det är känslor och det är allvar. Det ligger så mycket mening bakom både serien och skådespelarnas budskap till sina fans, och det betyder allt för många fans.

Nu ska jag snart iväg och se Wakey! Wakey! i Stockholm så det blir inte något mer bloggande förrän imorgon kväll - MEN då blir det mycket kul från konserten! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0