Orkanen Irene

Hej!
Jag fick en fråga av Ronja som jag tänkte svara på:

Jag gillar också dom två citaten!:)
Jag har en fråga: Vet du om Wilmington drabbades av Irene, orkanen i USA? Och hur mycket, blev det helt förstört? :)



Svar:
Jo, jag läste om det... :/ Blev väldigt orolig för både skådespelarna och inspelningsplatserna och höll stenkoll på twitteruppdateringar för att se hur de mådde. Men alla verkar må bra, det drog tydligen inte in så hårt som de trodde det skulle göra, tack och lov. Inspelningen ställdes in i några dagar, men är nu igång igen. Jag har inte hört om något har blivit förstört, men det verkar inte så... Det jag var orolig för var lite utomhusställen som t.ex rivercourt. Men som sagt, det verkar inte vara några större skador eftersom det inte har meddelats något om det. :)

För er som inte har hört om orkanen så var det en orkan som drog in över USA (New york och bland annat östkusten, därav Wilmington också) för några dagar sedan. Allt gick dock "bra" verkar det som, åtminstone för One Tree Hill och de inblandade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0