OTH-dag idag! :)

Idag för ett år sedan åkte jag på riktigt till Wilmington, igår för ett år sedan åkte jag ju till Charlotte och sedan vidare dagen efter... :) Rätt coolt, för exakt idag för 8 år sedan visades OTH för första gången i USA!!! :D Det är med andra ord en riktig OTH-dag idag! :)

Alicia undrade vilken skådespelare som jag tycker är mer lik sin karaktär... Det är svårt att säga egentligen... Nu i säsong 8 känns det lite som att de får visa lite mer vilka de är, även om de porträtterar karaktärerna... De är mer "vuxna" och vanliga liksom... Men jag tror ingen direkt är jättelik sin karaktär.

Kate (Mia) är ju ganska så mycket sig själv tror jag, de har nog ungefär samma värderingar... Men det är svårt att säga. Stephen (Chase) är nog också ganska lik sin karaktär, det tror jag absolut. Kanske lite James (Nathan) också, fast jag tror att James är lite blygare än sin karaktär. :)



I det stora hela, förutom då yrke osv., så tror jag också att Joy är ganska lik sin karaktär Haley. De bryr sig mycket om andra och det är viktigt för dem båda att ta itu med livets bekymmer och hjälpa andra.


Kommentarer
L

Hej! Detta har ingenting med detta inlägget att göra men jag undrar om du vet någon bra hemsida där man kan se om band och artister som har varit med i One tree hill kommer till Sverige? Jag vet att du har skrivit om detta ett par gången, som att Wakey!Wakey! kommer och att Gavin DeGraw var här, men det kan ju vara svårt att hålla reda på alla och jag vill även veta om band/artister som inte riktigt "varit med" i oth, utan att deras låtar bara har varit spelade utan att det har uppträtt. Oj, vad långt det blev,hoppas du förstod och jag är tacksam för svar:)

Puss!

2011-09-23 19:34:28
Marem

Hmm... Är du säker på det där med Joy? Jag tror inte faktiskt det, följer henne på twitter och läser hennes blogg dagligen. Tycker inte att de är lika. Men det skulle vara härligt ifall de var lika! :)

2011-09-26 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0