OTH-dag och bilder

Josefins förslag till vad jag ska skriva om den 23 september (om en vecka) kommer jag att genomföra! :D Åtminstone något av det.

Hennes kommentar/förslag löd så här:


jag skulle gärna vilja läsa om dina favoritavsnitt från varje säsong, asså ett avsnitt från varje säsong och massa fina bilder :) och varför du gillar just dem avsnitten :) eller varför inte ett megaquiz med oth-frågor från alla säsonger :D


Som ett smakprov kommer här några bilder från några av mina favoritscener i OTH:
















Kommentarer
Josefine

Åh vad kul! :D

2011-09-16 22:05:00
Love

Hej! Jag har nu läst din blogg ett tag och jag tycker den är GRYMT bra! Men jag tänkte på en sak, jag vet typ ingenting om dig. Kan inte du berätta lite om dig och om ditt liv, framtidsplaner, osv. Självklart bara om du vill! :D



kram

2011-09-16 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0